Wij gebruiken Cookies. Door deze pagina te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik ervan.
OK
Bestelstatus x
Uitloggen

Veelgestelde vragen

  1. Waarom worden bepaalde banden niet meer aangeboden?
  2. Aan wie kan ik me wenden als ik vragen over mijn bestelling heb?
  3. Hoe kan ik meerdere (verschillende) banden in 1 bestelling plaatsen?
  4. Ik ben er niet zeker van of mjin bestelling bij u aangekomen is. Wat kan ik nu doen?
  5. Heb ik een wachtwoord nodig om bij u te kunnen bestellen?
  6. Hoe kom ik te weten of mijn internetbestelling bij u binnen gekomen is?
  7. Hoe kan ik bij u bestellen?
  8. Kan ik ook anders dan via Internet bij u bestellen. Welke bestelmogelijkheden biedt u aan?
  9. Hoe kan ik het aantal bestelde banden veranderen?
  1. Waarom worden bepaalde banden niet meer aangeboden?

    Omdat de fabrikant momenteel leveringsproblemen met bepaalde banden heeft, kan het voorkomen dat wij die tijdelijk niet aanbieden. Wij nemen in dat geval graag uw bestelling op en sturen u een bericht op het moment dat de band weer leverbaar is.
  2. Aan wie kan ik me wenden als ik vragen over mijn bestelling heb?

    In dat geval kunt u een e-mail sturen naar  autobanden@delti.com of even bellen naar 0208 90 36 97.
  3. Hoe kan ik meerdere (verschillende) banden in 1 bestelling plaatsen?

    U kunt meerdere verschillende banden bestellen door bij de bandenkeuze bij ieder gewenste type band op de knop "in de winkelwagen" te drukken. Als u dan op de link "naar de bestelling" klikt, vindt u alle banden die u op dat moment in uw winkelwagen hebt.
  4. Ik ben er niet zeker van of mjin bestelling bij u aangekomen is. Wat kan ik nu doen?

    Als de bestelling bij ons correct is binnen gekomen, ontvangt u direkt van ons een bevestiging per e-mail met daarin ook uw bestelnummer. Mocht dat niet het geval zijn kunt u een e-mail sturen naar  autobanden@delti.com of even bellen naar onze hotline 0208 90 36 97.
  5. Heb ik een wachtwoord nodig om bij u te kunnen bestellen?

    U hebt bij ons voor een bestelling geen wachtwoord nodig. Nadat u in het bestelformulier de Algemene Voorwaarden hebt gelezen en geaccepteerd hebt , kunt u direkt naar stap 2 gaan. Laat u daarvoor de velden "E-mail" en "Wachtwoord" leeg en klik op "naar stap 2".
  6. Hoe kom ik te weten of mijn internetbestelling bij u binnen gekomen is?

    U krijgt direkt van ons een bevestiging per e-mail of per fax. Als u ondanks het vermelden van uw e-mailadres of uw faxnummer geen bevestiging krijgt,  is uw bestelling niet bij ons binnengekomen. In dat geval gelieve u uw bestelling opnieuw in te geven.
  7. Hoe kan ik bij u bestellen?

    U vindt onder Bestellen gaat zo, een uitvoerige uitleg over hoe te bestellen. Mocht u nog meer vragen hebben, kunt u een e-mail sturen naar  autobanden@delti.com of even bellen naar 0208 90 36 97. Wij helpen u dan graag verder.
  8. Kan ik ook anders dan via Internet bij u bestellen. Welke bestelmogelijkheden biedt u aan?

    Als u niet via internet wilt bestellen, kunt u dat ook telefonisch (0208 90 36 97) of per fax (0031 20 89 08 282) doen. Wij verzoeken u vriendelijk de precieze omschrijving en het aantal banden te vermelden. Ook willen we graag van u weten hoe u wilt betalen per cheque, per machtiging (bankgegevens niet vergeten) of per creditcard (kaartnummer en vervaldatum niet vergeten).
  9. Hoe kan ik het aantal bestelde banden veranderen?

    Er wordt bij de bestel-procedure ervan uitgegaan dat het om vier banden gaat. Indien u minder of meerdere wenst, kunt u het aantal bij de eerste stap in de bestelling aanpassen. Daarvoor klikt u a.u.b. op "Aantal wijzigen" en geeft de gewenste hoeveelheid aan.

^