EEN OPTIMAAL REACTIEVERMOGEN.
- Ultrareactief profielontwerp, dat zich constant aan de weg aanpast voor een optimaal contactvlak.
UITSTEKENDE CONTROLE OVER HET STUUR.
- Dynamic Response Technology: een hybride gordel van aramide en nylon brengt de stuurbewegingen optimaal over op de weg.
UITSTEKENDE GRIP OP DROOG WEGDEK EN EEN BETER REMVERMOGEN OP NAT WEGDEK.
- Bi-Compound Technology: twee verschillende elastomeren in het loopvlak.
- • Buitenkant: een nieuw hybride elastomeer voor grip op DROOG wegdek.
- • Binnenkant: een nieuw rubbermengsel met functionele elastomeren en silica voor uitstekende grip en remvermogen op NAT wegdek.
(1) Volgens onafhankelijke tests in juni en juli 2016 uitgevoerd door TÜV SÜD met de bandenmaat 255/35-19 96Y XL. Vergelijking met BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL ContiSportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 en PIRELLI PZero Nero GT, in 2016 door TÜV SÜD gekocht op de Europese vervangingsmarkt.
(2) Volgens onafhankelijke tests in juni en juli 2016 uitgevoerd door DEKRA Test Center met de bandenmaat 255/35-19 96Y XL. Vergelijking met BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL SportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 en PIRELLI PZero Nero GT, in 2016 door TÜV SÜD gekocht op de Europese vervangingsmarkt.